سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای دیدار پایانی لیگ برتر برابر پیکان گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تا آخرین ثانیه می جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آخرین کنفرانس لیگ است در یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب. وقفه های زیادی در لیگ افتاد و فصل پرفشار و سختی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و امیدوارم با تمام توانشان وارد زمین شوند و به موفقیت برسند. با تیم خوبی بازی داریم که قابل احترام است اما ما به دنبال پیروزی هستیم و همه بازیکنان در این راستا تمرکز کرده اند تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که این اتفاق می افتد که در روز پایانی دو تیم در یک شهر بازی دارند اما ورزشگاه استاندارد ندارد. این از بی توجهی و برنامه ریزی اشتباهی است که ما ورزشگاه استاندارد نداریم. شاید روز اولی که این برنامه ریزی را انجام می دادند نمی دانستند چنین می شود. شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که درخواست شده است افراد و مهمانان حاضر در ورزشگاه را معرفی کنند گفت: دیروز به ما اطلاع دادند که باید کد ملی افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند را معرفی کنیم. مگر در بازی تیم رقیب این کار را کردند؟ این اتفاق فقط در لیگ ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا چنین شرایطی نیست.

وی در ادامه انتقاداتش به تیم رقیب گفت: اگر سال بعد تیم های بالای جدول به چهار تیم نیاز داشته باشند حتما اجازه را به آنها می دهند. تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده است. شاید هم زمانی که ما صدر جدول بودیم اتفاقاتی می افتاد اما متوجه نمی شدیم اما الان که صدر نیستیم بیشتر متوجه می شویم. ما تلاش مان را کرده ایم و زحمت کشیده ایم. الان راضی هستیم که هم تلاش کرده ایم و جنگیده ایم.

نکونام ادامه داد: تا ثانیه پایانی بازی تلاش مان را می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بعد از این بازی تمرکزمان را برای فصل بعد می گذاریم و تلاش می کنیم تیم خوبی را آماده کنیم.

وی در مورد دیدار مس و پرسپولیس گفت: محرم نویدکیا را هم می شناسند. او کارنامه مشخصی دارد. مهم این است که ما بتوانیم به فکر بازی خودمان باشیم و به پیروزی برسیم. ما تا دو هفته قبل صدرنشین بودیم و زمانی که صدر را از دست دادیم دو - سه روز حالمان خوب نبود. وقتی در کورس فوتبالی شرکت می کنی نیاز به نیروهایی داری که بتوانی شرایط را تغییر دهی. ما تلاشمان را می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که من قرارداد سه ساله با این تیم دارم گفت: از زمانی که مدیریت تغییر کرده ما جلسه داشتیم که فصل آینده چه کنیم. برنامه ریزی که صورت گرفته این است که بتوانیم بعد از بازی با پیکان بتوانیم قرارداد بازیکنانی که مد نظرمان هست را تمدید کنیم. من تمرکزم روی فوتبال است و خیلی به مسایل حاشیه ای توجه نمی کنم.

وی ادامه داد: از روزی که تغییرات صورت گرفته ما تمرکزمان روی فوتبال است و زحمات را مالکان می کشند. ما آرامش داریم و تمرکزمان روی فوتبال است. در بازی با پیکان هم تا ثانیه آخر می جنگیم و توکل مان به خدا است.

نکونام در مورد این که چرا نقایص تیم خودتان را نمی پذیرید گفت: آنجایی که مربوط به من است را می پذیرم اما بازیکنان در ورزشگاه متوجه نتیجه شدند و تحت تاثیر قرار گرفتند. در بازی که ما با فولاد پرسپولیس را بردیم بروید ببینید که آنها بعد از بازی اصلا در مورد مسایل فنی صحبت کردند؟ این مسایل طبیعی است و تمرکز روی اتفاقات دیگر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید دوباره روی شرایط سخت تیمش گفت: برای فصل آینده نکات زیادی هست که باید روی آن کار کنیم. حتما از تجربیات امسال برای ادامه کار مربیگری ام استفاده می کنم.

جواد نکونام ادامه داد: اگر تیم استقلال دوم شود هم ناکامی نیست. مگر آرسنال امسال دوم شود اتفاق بدی است؟ کسی از روز اول فکر نمی کرد ما جزو سه تیم اول باشیم. این که بگوییم روز آخر شیرین می شود یا نه را نمی شود گفت. ما شرایط خاصی را داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. من به عشق هواداران تا ثانیه های آخر می جنگم و از روز بعدش هم تمام تمرکزمان روی فصل بعد است که تیم خوبی داشته باشیم.

کد خبر 856318
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • فرشاد CH ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    19 9
    بابا دیگه شورش در آوردی آقای ... برای کاپیتانی و شکستن رکورد بازی ملی بی عرضگی خودت گردن دیگران نیانداز
  • هوادار IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    21 7
    چرا کمیته انضباطی ورود نمی کند که ایشان هر حرفی را به زبان می آورد پس خیالشان راحت است و گزنه هنوز بازی دو سه هفته پیش پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شد فکر کنم کمیته انضباطی فقط مختص پرسپولیس و رای و محروم کردن بازیکنان پرسپولیس است و استقلالی‌ها دارای مصونیت می باشند
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      6 13
      درمقابل انهمه اشتباهات جوراجوری که در داوریها انهم فقط بنفع یه تیم دیده میشه جالبه بعضی ها میخوان همه هم سکوت کنند و فقط تبریک بگویند حالا اگر یه هفته انهم بزوره کمک‌داور ویدیویی داور مجبور شد یکی از اشتباهاتش تصحیح کندمیبینیم همینهایی که مدعی دخالت نکردن وسکوت هستند چه هیاهویی بپا می کنند درحدی که اصلا اوردن داور کمکی را منتفی می کنند یعنی سلامت قضاوت را.نخیر اقا از سال ۹۵تاکنون بجز یکسال که با دفاع اقای آجرلو موفق نشدید همه ساله قهرمانیهایتان اهدایی اشتباهات داوری بوده و همواره بیان خواهد شد ،حتی برنامه نو داقای فردوسی پور هم همه موارد اشتباهات را ماست مالی می کردو الانم در حساس ترین موقع امده وسط ،انشاءالله روزی همه این فسادهای داوری ورسانه ای افشاء خواهد شد،کسی حق ندارد محیط ورزش را آلوده کند.
    • حرف حق IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      4 10
      کمیته انضباطی باید به ماجراهای هوچی گری افشین پیروانی ورود کنه که داد میزنه سر داور و در گوشی میگه بهشون تا پنالتی بگیره و مثل پارسال ساپینتو رو اخراج کنه و آخر هم داور بره تو جشن قهرمانی ساختگی تون
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      کمیته انضباطی خودش میدونه پیروزی مافیای فوتباله
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    8 14
    وقتی کوپال ناظمی هفته ۲۸قهرمان لیگ را جابجا کرد.دو هفته آخر معلوم بود که تشریفاتی هستند
    • ریزبین IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      9 2
      اگه یحیی بود : 1-محرومیت از فوتبال تا ابد در این دنیا. 2-اعدام و پرداخت پول فشنگ و 1000 میلیارد تومن به کمیته انضباطی. 3-محرومیت روح از کلیه مسابقت برزخ، بهشت و جهنم به مدت 1000 سال. 4-اعدام روح و وپرداخت 1000درخت، 14 جوی عسل از بهشت خود به کمیته انضباطی.
  • سسس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    15 6
    آقای نکونام اگرعرزشوداری بازی تیم راباهوادارانجام بده چکاره تیم رقیب داری اینهمه حسادت توباعث نابودی استقلال شده دست ازاین کارهای بچگانه برداروبرو ازاستقلال میخای این تیم راهم مثل فولادبه قهقرابکشی قرارداد۳سالت هم بزارزیرسرت خوابشوببین
  • صحت IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    15 4
    مگر فصل بعد هم حضور خواهی داشت. بااین عملکرد. کادرفنی ات ضعیفه. مطمئن هستم دقیقه24ابدی این شعارراخواهی شنید. ح ی ا ک ن ره اک ن؟
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    8 1
    نکو یعنی الان قبول نداری دومی؟!!!!!!
  • غدیر IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    7 1
    همش سفسطه همش عوامفریبی همش فرار رو به جلو همش هوچیگری. تو مربیان جوان لیگ نکونال بدترین اسوه هست. ما خوشحالیم این سال دیگه هم مربی ابیها باشد چون سال دیگم قهرمانیمون تضمین شدست
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    7 1
    پیکان وقتی میزبان بود بیرون از تهران با پرسپولیس بازی کرد. خدا رو شکر فردا لیگ تموم میشه از دست این مربی مهدکودک راحت میشیم.حالمون بهم خورد بخدا
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    7 1
    طی صحبت های آقای جواتی اعلام کرد که اصلا نوموخوام من با همتون قهلم شما خیلی بدید بدا ودر انتها گفتند که چرا آسمون کجه چرا میچرخه زمین چرا آفتاب داغه چرا اون کجه و راست نیست آقا جواتی بسه دیگه خدا شاهده حالمونو بد کردی گوگل هم شده اینستا باز میکنی نوشته نکونام از این ایراد گرفت از اون ایراد گرفت بابا یکی پستونک اینو بده دستش خسته شدیم از نق و نوق های این آقا
  • حرف حق IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 7
    خدا جای حق نشسته و خدا با استقلال است و قهرمان می شود .
    • ساسان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      5 0
      خدا همیشه حقه ولی بشینیو بگی خدا درست میکنه درست نیست . باید تلاش و زحمت بکشی تا به هدفت برسی. پرسپولیس قهرمانیت مبارک
  • ارش IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    همه میدونن داور و فدراسیون تمام این سالها طرف شما بودن مخصوصا بازیهای رودرو عین پیرزنها غرغر نکن خودتو تو زمین نشون بده به بازی بازیکنان با نساجی یه نگا باندازه میفهمی
  • شاهین کرد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    نکونام حیف تو بازیکن بزرگی بودی ودر تیم درجه سوم اروپا بازی کردی اسم تو باید بدنام باشه تو فقط وفقط گول اون سه تا گل خورده پرسپولیس بزرگ رو خوردی خودتو گول نزن اگر اون روز پرسپولیس گل اول رو میزد تو هم برا برد بازی میکردی ولی غافل از اون کامبک پرسپولیس شدی
  • مهدی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 0
    این آقا اگه تو خونه خودش هم زمین بخوره میگه تقصیر تیم حریفه آقا بس کن یه بار هم که شده درمورد تیم خودت حرف بزن که هیچ بار فنی نداره کم فرا فکنی کن که هواداران رو فریب بدی
  • جعفر IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    باخت امروز پیکان کاملا تبانی و فساد بود البته مدیران تیم پیکان شاید براشون درس بشه که دیگه تیمشون رو به یک استقلالی ندهند و اینطوری به دسته پایین تر سقوط نکنند.